Verzending

Huisman Medisch werkt logistiek conform een “melkronde” proces.

Een gestandaardiseerde en cyclische route, waarbij wekelijks op minimaal één of twee vaste dagen -in overleg met u – de locatie bevoorraadt kan worden.

Hierbij dient wel rekening te worden gehouden met de minimale voorraad m.b.t. de haalbaarheid t.a.v. de logistieke kosten.

Tevens beschikt Huisman Medisch over een klantportaal, waar de afleverdocumenten, alsmede de bijbehorende geleverde producten met batchnummers, van de levering worden weergegeven. Hierdoor kunt u direct inzicht verschaffen m.b.t. de geleverde producten en medicinale gassen en hoeft er op de locatie, voor de leveringen, geen fysieke personele bezetting aanwezig te zijn.

De gehele planning valt onder de verantwoordelijkheid van de afdeling Logistiek waarbij meerdere medewerkers betrokken zijn. Zij werken volgens procedures welke zijn vastgelegd in ons kwaliteitssysteem. Procedures van ons kwaliteitssysteem worden onderhouden en getoetst door externe gecertificeerde partijen.

Tevens beschikt Huisman Medisch over GDP-gecertificeerde chauffeurs, die in geval van calamiteiten 24/7 kunnen worden ingezet.